29.1.09

Bayanlarda finalin adı: Safina - Serena..




yarı finallerde bayanlarda izleyebildiğim karşılaşmada benim şampiyonluk favorim safşina vatandaşı zvonarevayı ikinci sette zorlanmasına rağmen geçerek finale yükseldi.. maçın ilk setinde zvonareva kötü oynadı.. safinanın yaptığı bazı hataları değerlendiremedi ve setin insiyatifini safina bırakarak kaybetti.. ikinci sette daha dengeli oyunlar oynamalarına rağmen safinanın seti kaybetmeyip maçı alacağı konusunda şüphe duymadım.. safina hatalarına rağmen finale yükseldi ama finalde daha dengeli oynayacağını düşünüyorum..

diğer yarı finalde ise serena williams dementievayı rahat geçerek finalde yer almayı haketmiş.. izleyemediğim için yorum yapmak zor ama dementievayı çok beğendiğim halde grandslam turnuvalarında çeyrek veya yarı final seviyelerinde sürekli tıkandığını yazmıştım daha önce.. beni yanıltmasını çok isterdim özellikle williams kardeşlerden birini eleyerek beni daha da mutlu edebilirdi ama yine olmadı.. bu eşiği geçebilse 1 numaraya yükselme şansı olacak bir raket aslında.. umarım finalde vatandaşı safina onun yapamadığını yaparak williamsı yenerek hem şampiyon olur hemde 1 numaraya yükselir..