5.1.10

yükselme grubu öncesi..

uzun süre yazmak istemedim.. ne zaman yazsam maçtan önce, sanki uğursuz geliyordum.. dedim ki yazmıyorum ulen.. bir nevi totem yapayım.. ha inandığımdan değilde hani ölesine.. sonuçta mucizeye ihtiyacımız vardı ve o mucize yine bizim dışımızda takımlar dışında yapıldı.. evet biz tepecik maçında hop oturup hop kalktık.. sağolsun zaferde maçı yalı radyodan anlatırken bizi tam olarak maçın heyecanı içerisine soktu.. ama biz bugün yükselme grubunda mücadele edeceksek; bu bizden önce ve akhisardan önce turgutlu spor ve onların seyircileri sayesinde oldu.. yani bir takım kendi sahasında bir maça çıkıyor ve bu maç berabere biterse da yükselme grubuna çıkıyor ve rakibi de çıkmayı daha önceden garantileyen bir takımken.. o seyirciler niye karşı takımı sinirlendirir, hırslandırır ve kendilerine karşı bilenmesini sağlar.. anlamak mümkün değil.. ama yine de teşekkürler turgutlulular.. bence akhisadan önce turgutlulu seyircilere teşekürler.. akhisarlı oyunculara ise kendilerine yükselme grubunda kolay yenip rahatça 6 puan alacakları turgutlu yerine bizi rakip olarak karşılarına çıkmamızı sağladıkları için teşekkür etmek istiyorum.. biz onlardan en az 4 puan alacağız.. şimdiden kusura bakmasınlar...

diğer gruplardan gelen takımlarla ilgili bir bilgim yok ama bir tek yeni stadından dolayı urfa sporu duydum.. onun için yorum yapmak istemiyorum..

yalnız göztepemle ilgili bazı tespitlerim olacak.. öncelikle hüseyin kartal gibi bir yarmanın artık takımıda olmayacağını bilmek beni rahatlatıyor.. şadinin gidişi ise maalesef aldığı ceza sonrasında oldu diye düşünüyorum.. o kırmızı karttan önceki son 2-3 haftada performansını ve takıma katkısını arttırmaya başlamıştı.. ama bu sinirli tavırları ileride başımıza daha önemli dertler açabilirdi o yüzden gitmesinde fazla bir sakınca görmüyorum.. ferdinin ise daha ilk fethiye maçında biletinin kesilmesi gerektiğini düşünmüştüm fazla bile kaldı takımda.. ibrahim metli hakkında ise şöyle bir tespitim var.. benim yaş 30, boy 1.67, kilo da 90+.. ben bu halimle ondan daha iyi görev yaparım bu takımın sağ bekinde.. hatta bu adam oynuyorsa bende rahat rahat oynarım ve yaş ve göztepe sevgisi itibarıyla da kaptan olurum takıma.. diğerleri hakkında yorum yapmaya bile gerek yok...

ancak; i.h. gül adındaki kulüpteki görevli bir şahıs hakkında çok fazla yorum yaparım ama bu yazı bir şekilde ona ulaşırsa hakkımda açacağı davlarla uğraşmak istemediğim için yazma istemem... yalnız bir takıma sezon başında 13 oyuncu alınıp bu oyunculardan 9 u devre arasında gönderiliyorsa ve kalan 4 oyuncudan sadece ikisinden ( kaleci sinan ve hasan aydınlı) verim alınabildiyse ve hala bu şahıs biz transferde hata yapmadık diyebiliyorsa ve bu şahıs hala benim kulübümde görev yapıyorsa imam altınbaş şapkasını önüne koyup hesaplara göz geçirdikten sonra bu adamdan hesap sormalıdır ve hatta hesap sormak zorundadır.. yani göztepemizi bir yatırım aracı olarak görmüş ve hala da görmeye devam edebilirsin ama; bu takımı yönetmek için takımın başına getirdiğin i.h.g. ve s.s. hakkında da bazı yaptırımlar uygulamak zorundasın..

bu takım yatırımı hakediyor ama bu yatırım sadece 1-2 kişinin keyfine göre yönlendirilmek zorunda bırakılmamalı.. bu taşın elin altına birileriellerini koymalı ve gerektiğinde o eller taşın altında kalmalı.. taş tam düşerken ellerini taşın altından çekmemeliler.. bir hata varsa o hatanın acısını ve cefasını da çekmeliler..

haydi bakalım transferler sizden destek bizden.. göztepemizi elele 1. lige çıkartalım..