5.2.09

Kobe Bryant! MSG & 61




son üç sezonda kobenin yaptığı 2 süper performansıda canlı izleöiş olmak güzel bir durum diye düşünüyorum kendi adıma.. evet toronto maçının olduğu gün uykum vardı.. ama ben kendimi zorlayarak maçı izlemek istemiştim ve bulduğum bütün boşluklarda kahve takviyesi yaparak o muhteşem performansa canlı tanık olmuştum.. kilometlerce ve saatlerce uzaklardan..

madison square gardenda bir oyuncu tarafından atılan en çok sayı rekorunu kırdığı maçı yine aynı koşullar altında hatta bu sefer daha zor bir atmosferde, bynum sakatlanmışken ve takımın morali tam yerine gelmemişken diye düşündüğüm bir günde maçı izlemek beni oldukça zorladı.. aslında maçı tsi 02:00 da başlıyacağını düşünerek izlemeye karar vermiştim, daha sonra 02:30 olduğunu öğrendiğimde en azından ilk çeyrek veya yarıyı izleyip devamını ertesi gün tekrarlarda yakalarım diye planlamıştım ki.. arkadaş çoşmaya başladı gerçekten.. ilk çeyrek biterken ben kahvemi tazelemeye koşmuştum aklım kobede kalarak.. bu adam oynamak istediğinde gerçekten durdurulması imkansıza yakın bir duruma geliyor.. jordan sonrası hiç bir oyuncudan alamadığım zevkleri bu adam sayesinde tadıyorum.. gerçi adam diyorum ama maçı anlatan orkun çolakoğlu sağolsun bir cümle söylediki buna katılmayacak olanlar bu adamdan gerçekten nefret ediyorlar diyebiliriz.. ne dedi peki orkun : < eğer uzayda hayat varsa bu adam bunu kanıtlamak için gelmiş > bu lafın üstüne aslında pek söylenecek bişey yok ama o performansı izledikten sonra konuşmamak da en büyük saygısızlık olur.. maçın devre arasında newyorkun asistan koçununda yaptığı açıklama orkunu doğrular neticedeydi: < normal performansına dönerse bu şutları kaçırmaya başlar. çünkü şu ana kadar soktuğu şutlar insanüstüydü > ama kobe o gün uzaydan geldiğini kanıtlar nitelikteydi.. gerçekten zor şutları soktu ve boş şutları kaçırdı.. hani utanmasa boş kaldığında şut bile atmıyacak gibi oynadı.. ligin en iyi oyuncusu olduğunu kanıtladı.. alttaki resimdede görüldüğü üzere son dakikada phil jackson tarafından seyircilere alkışlatılmak üzere kenara alındığında nbade bile olsa şaşkınlıkla izlediğimiz bir olay gerçekleşti ve maç içerisinde mvp tezahuratları ile onurlandırılan kobe maç bitiminde herkesin alkışlarıyla msgdan ayrıldı..