30.1.10

yükselme grubu bizim için başlarken!!!

öncelikle gelecek sene tff 2.ligin statüsü değişeceği için, bu sene koşullar ne olursa olsun, bizim 1. lige yükselmemiz gerekiyor.. eğer yükselemezsek dünyanın sonu mu.. bence değil ama süper lig için belirlenen yayın ücretinden sonra.. bu şans elimizde iken mutlaka değerlendirmeliyiz.. peki yönetim bu konuda neler yapıyor.. 

öncelikle iyi bir kamp dönemi organizasyonu yaptıklarını söyleyebiliriz.. kuşadasında  ve antalyada iki ayrı aşamada yapılan kamplar ve yapılan hazırlık maçlarında alınan sonuçlarina, her ne kadar hocamız ve taraftarlarımız temkinli yaklaşsa da başarılı geçtiğini düşünüyorum.. bu süreçte sadece arnavutluk takımı tirana karşı alınan sadece 1 mağlubiyet ve her ne kadar eksik ve yedekte olsa iskoç kilmarnock ve kuzey kore milli takımının büyük bir kısmını bünyesinde barındıran acayip isimli 4.25 takımlarına karşı alınan 3-1 lik galibiyetler takımda bazı şeylerin değişmeye başladığını bize gösterdi.. 

sezonun ilk yarısı biterken oynanan son 3 maçta aldığımız sonuçlar ve takımımızın ortaya koyduğu şahsiyetli ve mücadeleci futbol zaten beni fazlasıyla umutlandırmaya başlamıştı.. bunun ardından yönetimimizin yollarımızı ayırdığı ve 18 maçlık süreçte bize olumlu katkı yapamayan futbolcuların gitmesi bile benim umutlarımın artmasına yetmişti.. ancak daha sonra yapılan transferler taraftarlarımızın aralarında çok fazla tepki gördü maalesef.. bizim taraftarlarımız oynadığımız ligi unutarak, yönetimimizin yaptığı girişimler sonucunda görüştüğü ve masaya oturduğu oyuncuların bizi tercih etmemelerinden sonra yönetimin yetersizliğini tartışmaya başladılar.. 

burda yönetimimizin yaptığı hataları sıralamak istiyorum.. ilk hataları holdinge yakın isimlerin yönetimin yaptığı görüşmeleri taraftarlara ve taraftar forumlarına ulaştırmasını engelleyememesidir.. bu isimlerin verdiği bilgiler sonucunda hem yalı forumda hemde 1925td forumda sürekli yönetime yakın isimlerin sızdırdığı isimler, sanki anlaşma sağlanmış gibi aksettirildi.. sonucunda da anlaşma sağlanamadığında forumlardaki arkadaşlarımız yönetimi beceriksizlikle suçlamıştır..

burda üzerinde durulması gereken nokta bizim oynadığımız ligi düşündüğümüzde oyuncuların alması gereken bir tavan fiyat olması gerektiğini taraftarımızın unutması ve yönetimde holdingten dolayı olan para dolayısıyla o paranın sadece transfere yönlendirilmesi gerektiğini düşünmesin.. şimdi ben yönetimin izmirli olmamasından dolayı zaten önyargı taşımama rağmen, bilet fiyatları konusunda ligin çok üstünde fiyat belirlediği ve bunda geri atmadığı için tepki göstermeme rağmen, yönetimi bu konuda ellerindeki parayı har vurup harman savurmadıkları için son derece takdir ediyorum.. şimdi yönetim senede aldığın ücretin 2 katını isteyen oyuncularla anlaşmasın zaten.. kendisine teklif edilen parayı tastamam alacağı garantisi yetmiyorsa, bunun üstüne muhteşem bir taraftarın desteği altında oynamak yetmiyorsa bir oyuncuya gelmesin o zaman.. ayrıca bu forumlarda muhabbeti geçen kaşar oyuncu muhabbetide çok fazla manipüle edilmeye başlandı taraftarlar arasında.. şimdi ben bu terimi tecrübeli oyuncu olarka değiştirerek.. GÖZTEPEmize sadece bir tane bu tarz bir oyuncu alınmasını isterdim.. ama bu ligden çıkışımız için şart mı bence değil.. bu ligde koşan, mücadele eden, hızlı oyunu uygulayabilen takımlar daha başarılı olmuş daha önce.. ayrıca bu özelliklere sahip oyuncuları kadromuzda barındırırsak bir üst kademede de tecrübeli 2-3 oyuncu ve gelişmeye müsait ve ileride satışından para kazanacağımız bir kaç genç oyuncu takviyesi ile başarılı olma şansımız da var..

aldığımız oyunculardan ise adını daha önce duyduğum kimsenin olmaması beni endişeye sevketmiyor çünkü ben alt ligleri seyretmekten zevk almıyorum ve o yüzden de takip etmiyorum.. ama ARMAya olan sevdam GÖZTEPEmin maçlarını benim için ayrı bir kategoriye yerleştirdiği için seyrediyorum.. neyse sonuçta bu seferki transferler akif başaramayan himayesinde olmadığı için gönül rahatlığı içerisindeyim.. umarım yeni futbolcularımız mücadele etmekten kaçınmayan ve formasını ıslatmaktan çekinmeyen tazda olur.. ve umarım başarılı olurlar...

bu ligde ilk hafta bay olmamız sonucunda diğer maçların sonuçlarını irdelersek; akhisarın son dakikada gelen gölü ile kazandığı maç dışında diğer maçların berabere bitmesi, bize gruptaki dengelerin birbirine yakın olduğunu gösteriyor ve bence biz izmirdeki maçlarda en az kayıpla mümkün olduğu kadar puan alırsak.. deplasmanlarda bu sene çok başarılı olmamızın sonucunda bu grupta da yine benzer bir deplasman performansı ile rahat çıkabiliriz.. ama bunu sahada takım mücadele etmezse başaramayız.. o yüzden şu güngören ve içerdeki iskenderun maçlarında 4 veya 6 puan ile rüzgarı arkamıza alarak yolumuzu kısaltmalıyız.

not: hüseyin kartal yarmasından bizi kurtaran her kim ise o na çok çok teşekkürler.. ve hala hüseyin kartal muhabbeti yapan insanlarada teesüflerimi sunuyorum.. ciddi söylüyorum o yarma bizi kanser yapardı sezon sonuna kadar.. ha yerine gelen oyuncularda onun gibi hatta daha da kötü olabilir ama bu değişim mutlaka yapıl malıydı ve o yarma gittiği için çok mutluyum.. hüseyin kartaldan kurtulmamızı sağlayan kişiye tekrar tekrar teşekkür ediyorum..