24.12.08

Son düzlüğe girdik..

göztepe- ıspartaspor maçı ilk yarıdadeplasmandaki maçta ıspartalıların açtığı pankart ve o zamanlar ısparta valisi olan şahsın açıklamaları dolayısıyla, en sakin göztepe taraftarının bile özlemle ve öfkeyle beklediği bir maç.. ayrıca son hafta maçı ve play-off a kalacak 2 takımı da belirleyecek maçlardan biri olacağı için çok önemli..

bu maçta 3. lig için taraftar rekoru kıralabileceğini düşünüyorum.. eğer yağmur yağmaz ise o gün kesinlikle alsancak stadında açık tribünün de tıklım tklım dolacağını düşünüyorum.. kapalıyı söylememe gerek yok zaten.. yalının dışında göztepe uniforce ve bornova ezginler gruplarının doldurduğu kapalı, türkiyede süper lig düzeyinde bile bulunamayan bir destek ile göztepemize destek veriyor zaten..

izmir bu sene futboldaki şimdilik en heyecanlı gününü yaşayacak o kesin.. ayrıca sadece bizim galibiyetimizin yetmeyeceğini ve izmirsporun yenilmesi veya menemen belediyenin puan kaybetmesi gerekeceği için oldukça gergin bir maç olacağını belli olan ve taraftar olarak bizlerin son derece sağduyulu olmamız gereken mücadele sonunda play-offa kalan takımlardan birisi olmamızı diliyorum.. 

ayrıca ilk göztepe  yazımda belirttiğim gibi; eğer yönetim transfer yapıp takımı güçlendirmeyecekse..  bence play-off a çıkması sonucunda başarısız olacağımızı düşündüğüm için
galibiyetimiz için kararsız durumdayım.. 

ancak umarım play-off a kalırız ve yönetim de gereken transferleri yaparak göztepimizi süper lige 1 adım daha yaklaştırırlar..